Apple vervangt gratis eerste generatie iPod nano

tags:
Userpica

De batterij van de eerste generatie iPod nano kan oververhit raken. Apple gaat al deze Pod nano’s gratis vervangen.

Apple had al een regeling getroffen in Japan en Zuid-Korea om alle iPod nano’s terug te nemen en te vervangen. Die regeling geldt nu ook voor de rest van de eigenaren van een iPod nano die tussen september 2005 en december 2006 zijn gemaakt. Via een speciale webpagina op de Apple-site kan je het serienummer intikken en kijken of je iPod in aanmerking komt voor vervanging. Is dat het geval dan krijg je van Apple een doosje opgestuurd om je je iPod nano te verzenden. Zes weken later krijg je een vervanging.

Maar zoals One More Thing zich terecht afvraagt, wat krijg je terug? Apple heeft miljoenen iPod nano’s verkocht. De eerste iPod nano is echter al meer dan vijf jaar uit productie en Apple doet al jaren niet meer aan voorraden maar produceert on demand. Over zes weken weten we meer.

door David Lemereis, 14-11-2011 09:32 29 reacties, 7221 views

JeeCee, 3 jaren geleden
afbeelding van JeeCee

Ik had er nog eentje liggen in de kast. En inderdaad een eerste generatieding. Kijken wat er mee gedaan wordt. Zou mooi sinterklaaskado zijn voor vrindinlief...

soulutions, 3 jaren geleden
afbeelding van soulutions

Ik krijg ook een doosje geleverd om de iPod nano in te leveren. Benieuwd wat ik terug krijg... een refurbished versie, dezelfde met een nieuwe batterij of iets anders? Leuk hoor, service! Apple speelt verrassend voor Sinterklaas :)

next.professional, 3 jaren geleden
afbeelding van next.professional

Als Apple iets doet, doet ze het goed. Ben ook er benieuwd wat ze er voor in de plaats geven. "Steve still rules"

iOS BRIGHTAPPER, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHTAPPER

Ook nog eentje in de la liggen. Ben benieuwd wat ik er voor terug krijg...

IOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van IOS BRIGHT.app gebruiker

Goede oplossing van Apple, maar ze kunnen natuurlijk ook niet anders. Ben benieuwd wanneer het batterijprobleem van de 4S wordt opgelost. De update heeft voor veel mensen namelijk nog niet geholpen.

iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHT.app gebruiker

je krijgt waarschijnlijk een trap onder je hol vanwege je dwaze opmerkingen

Noël iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van Noël iOS BRIGHT.app gebruiker

Ik heb nog een Zune met dezelfde probleem, zou ik ook in aanmerking komen?

Bas010, 3 jaren geleden
afbeelding van Bas010

Ook ik had er nog een liggen ! Met een goede serienummer wat een geuluk ben benieuwd wat ik terugkrijg!

Mr.Sony, 3 jaren geleden
afbeelding van Mr.Sony

Ik heb nog een walkman liggen! Maar shit, hij paste niet in het doosje..

iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHT.app gebruiker

Je krijgt gewoon een zelfde nano retour zoals reeds eerder in andere landen is opgelost...

iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHT.app gebruiker

Jullie krijgen een ps3 & iphone 4S

iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHT.app gebruiker

Bedankt bright, mede door jullie ook een aanvraag gedaan. Ik hoopte eingelijk dat we een nieuwere model zouden krijgen. Maar goed een replacement is ook niet verkeerd.

Android BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van Android BRIGHT.app gebruiker

Weer een apple post?
Moet niet gekker worden.

Suzanne, 3 jaren geleden
afbeelding van Suzanne

Ik heb me zaterdag aangemeld en in de mail stond dat ik binnen 2 werkdagen een doos opgestuurd zou krijgen. Het is inmiddels 4 werkdagen verder en heb nog steeds geen doos ontvangen. Nog meer mensen met dit probleem?

Bezoeker, 3 jaren geleden
afbeelding van Bezoeker

Yep, hier idem.
Zondag aangemeld, ook melding dat ik de doos binnen 2 werkdagen zou ontvangen. Maar nog niks binnen.

Bezoeker12, 3 jaren geleden
afbeelding van Bezoeker12

Idem. 15 nov aangemeld en nog steeds geen doosje ontvangen..

Omruilio, 3 jaren geleden
afbeelding van Omruilio

16 nov aangemeld en ja hoor hehe vandaag UPS verpakkingsmateriaal ontvangen, morgen op te halen. En dan maar weer wachten...

bezoeker, 3 jaren geleden
afbeelding van bezoeker

ook ik heb onze i-pod aangemeld bij Apple en ze zouden een doos sturen om het appparaat terug te sturen.
Inmiddels ruim 2 weken geleden en NOG steeds niets ontvangen.
Was het een geintje of is het DRUK DRUK DRUK?? Ben benieuwd OF we nog iets ontvangen.

pipo, 3 jaren geleden
afbeelding van pipo

Ik heb ook NOG STEEDS NIETS binnen. Wat een SLECHTE SERVICE! Eerst loop ik jaren het risico mij te VERBRANDEN aan een ipod en nu laten ze je wachten, zonder van zich te laten horen. Waarom hebben ze niet gewoon een verwisselbare accu. Dan hoeven ze alleen maar een accu op te sturen, zonder dit hele ingewikkelde en TIJDROVENDE gedoe. Nu zit ik WEKEN ZONDER muziekspeler.

iOS BRIGHT.app gebruiker, 3 jaren geleden
afbeelding van iOS BRIGHT.app gebruiker

Over android valt er weinig te praten.. Ik hou van Apple artikelen!

iGek, 3 jaren geleden
afbeelding van iGek

Krijg je na vijf/zes jaar een vervanging of misschien wel een nieuwe, begin je te zeuren dat ze een paar dagen te laat zijn... Heb vanochtend de retourenveloppen ontvangen en ze zijn nu al opgehaald. Ik heb weer het geluk er twee te hebben. Wat ze ook besluiten te doen, ik vind het een super actie! Ja, ben iGek. En nu weer een reden dat te blijven...

Petaja, 3 jaren geleden
afbeelding van Petaja

zeg.... zou het een hoax zijn.....????

MJ, 2 jaren geleden
afbeelding van MJ

Net bericht gehad dat mijn Nano verzonden is en binnen twee dagen in huis is, vol verwachting ......

R, 2 jaren geleden
afbeelding van R

Ik heb gisteravond tegelijkertijd met mijn broer bericht gehad dat de vervanging onderweg is. We kregen exact hetzelfde mailtje, maar zijn vervanging was gistermiddag al bezorgd.

Ik probeer er nu via de trackingcode achter te komen wanneer mijn Nano komt (en of die dus niet is kwijtgeraakt in de post), maar bij de trackingcode staat niet op welke website of bij welk bezorgbedrijf deze hoort. Weet iemand toevallig waar ik met mijn code terecht kan?

This Crania, 2 jaren geleden
afbeelding van This Crania

Ik heb goed nieuws! Twee dagen geleden ontving ik een e-mail met de mededeling dat er een vervangend product opgestuurd wordt. Tevens werd keurig het nieuwe serienummer aangegeven..

Nu komt het; Na het controleren van dit serienummer blijkt het om een 8GB iPod Nano 6th Gen te gaan!! Kortom de nieuwste Nano.

Na een korte zoektocht op Google kwam ik vergelijkbare berichten tegen!

random, 2 jaren geleden
afbeelding van random

Ik heb ook een bericht gekregen, bij het controleren van het serienummer kwam ik er ook achter dat een iPod Nano van de 6e generatie is.
Ik kon niet zien hoeveel GB, maar het lijkt mij dat het de 8GB versie is.

Pietertje, 2 jaren geleden
afbeelding van Pietertje

Hier ook, spikke nieuwe iPod Nano 8 GB terug gekregen voor mijn ouwe iPod nano. Type is MC525. Dat is pas een klasse actie van Apple!!

Niklas, 2 jaren geleden
afbeelding van Niklas

Na een aantal weken terug mijn Ipod te hebben opgestuurd werd ik gister dan verrast met een nieuwe. Dacht in eerste instantie dat ik hetzelfde model zou ontvangen. Maar tot mijn grote verbazing een Ipod Nano 6e generatie gekregen. Wat een topservice van Apple en wat een prachtig apparaatje. Apple bedankt!!!

Alphonso, 2 jaren geleden
afbeelding van Alphonso

Mijn collega heeft ook een 6e generatie ipod opgestuurd gekregen.
Gave actie van Apple.


NB: Om te kunnen reageren dien je aangemeld en ingelogd te zijn op de Bright Bunch, het gratis lidmaatschap van Bright. Je bekijkt dan de site bovendien advertentie-vrij.

The Bright Bunch
inloggen aanmelden

Wie is nu Hier?

Er zijn momenteel 0 Bright Bunch leden en 19 bezoekers online.

   

   

Gebouwd en onderhouden door joep-i.nl