Bright Business

Bright stuurt armband met stinkbom naar CES in Las Vegas

19 december 2017 11:53

Met de armband van Invi heb je altijd een stinkbom bij je. Niet voor een lolletje, maar als verdediging tegen seksueel geweld bijvoorbeeld.

Het Rotterdamse Invi timmert al een tijdje aan de weg met de armband die je moet beschermen tegen aanranders, verkrachters en ander gespuis. Maar Invi wil graag internationaal doorbreken. Hopelijk lukt dat begin volgend jaar op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas.

Uit een shortlist van StartupDelta mocht Bright een Nederlandse onderneming kiezen en die blij maken met een plek op de CES. De CES is de plek voor vernieuwende ondernemers om hun producten te laten zien aan de wereld.  We kozen voor de Invi Bracelet. De armband ziet er strak uit, wordt gemaakt van mooie materialen en werkt doeltreffend. Voor innovatie is niet altijd een chip nodig. Hoe de armband precies werkt zie je in de video onder dit artikel.

Duizend Bracelets verkocht

Volgens Roel van der Kamp van Invi zijn er nu zo’n duizend Invi Bracelets verkocht, maar hij verwacht dat er wereldwijd belangstelling is voor zijn product. Tijdens de CES hoopt hij potentiële partners en investeerders te kunnen ontmoeten. Ook hoopt Roel de Invi Bracelet in de markt te kunnen zetten als statement tegen seksueel geweld.

Wij van Bright wensen Roel en Heleen heel veel succes. In de video hieronder zie je het moment waarop het team van Invi te horen krijgt dat ze naar de CES mogen. Bright blijft ze volgen!

Meer zien? Subscribe op ons YouTube-kanaal