Bright Day

Bright Day trekt ruim 22.000 bezoekers

maandag 20 november 2017 19:00

Bright Day, het grootste tech-event van Nederland, is dit weekend in de Jaarbeurs in Utrecht door meer dan 22.000 bezoekers bezocht.


Twee dagen lang stond Bright Day in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie. Hoofdspreker op zondag was de beroemde YouTuber Casey Neistat (8,2 miljoen abonnees). De Amerikaanse filmmaker gaf mensen die zelf willen vloggen advies. "Doe iets anders, iets nieuws, wat anderen nog niet doen. Als je altijd de regels volgt, zal je geen succes hebben met je video’s. Je moet een beetje rebels zijn."

“Dit jaar was weer bigger better brighter, met wederom een uitverkocht huis. Ik hoop dat iedereen heeft genoten van deze zevende editie. Ik denk we onze naam nu definitief hebben gevestigd als hét grootste tech-fest in Nederland", zegt Bright-hoofdredacteur Erwin van der Zande. "Persoonlijk hoogtepunt was het bezoek van Casey Neistat. Het woord inspiratie wordt te pas en te onpas gebruikt maar zijn boodschap - Do what you can’t - raakt me echt en vond ook veel gehoor bij het publiek.”

Bezoekers konden bij de stands van onder meer Samsung, Conrad, Gazelle, Defensie, Tesla, Audi en Nokia Mobile zelf aan de slag met technologie of een blik op de toekomst werpen.

Livestream met Casey Neistat:

We interviewden Casey Neistat in deze livestream op Facebook en YouTube. Kijk het gesprek terug vanaf minuut 3:


Bright TV-uitzending over Bright Day

In een speciale thema-uitzending besteedt RTL Z op donderdag 23 november om 13:00 aandacht aan Bright Day. Reportages en livestreams vanaf Bright Day zijn terug te kijken via Bright.nl, Facebook en YouTube.

Foto's: Floris Heuer en Remi Walsarie

Bright op social media

Volg ons op Facebook, Youtube en Instagram.

Nieuwsbrief