Vlog: Uren in de rij voor de nieuwe Zelda-game

Vlog: Uren in de rij voor de nieuwe Zelda-game

18-06-2016 16:19 Laatste update: 27-04-2018 05:34

De nieuwe The Legend of Zelda-game voor de Wii U was het meestbesproken spel op gamebeurs E3. De magie van Zelda is urenlang in de rij staan waard.

Nintendo lijkt de slag om de gamer te verliezen. De Wii U verkoopt veel minder goed dan de Playstation 4 en de XboX One. Toch moest het Japanse bedrijf uitpakken op de gamebeurs E3 en dat deed Nintendo met één game: The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Een game waarvoor journalisten, en dus ook onze Jan Meijroos, uren in de rij moesten staan om hem te kunnen spelen. Met reden: het nieuwe Zelda-avontuur is groter en ambitieuzer dan alles wat Nintendo hiervoor deed. Bekijk Jans vlog op ons YouTube-kanaal:

Lees ook de samenvatting van de highlights van gamebeurs E3. Zie hieronder onze eerdere vlogs en artikelen over de E3 deze week.

Vlog: Nederlandse studio Guerrilla Games scoort op de E3 in LA

Vlog: Sony is de winnaar van de E3 

EA op E3: gesneden koek en Star Wars-teaers

PlayStation op de E3: imposant machtsvertoon

Xbox op E3: Forza Horizon 3 steelt de show