Customizen moet ijsjes en bier verkopen
Nieuws

Customizen moet ijsjes en bier verkopen

vrijdag 01 mei 2009 07:23

Zowel Ola als Heineken gooien customization in de strijd om klanten te winnen.

Heinken heeft een site gestart met de naam Jouw Heineken. Die smaakt meer naar Hyves dan naar goed bier. Maar als kado-idee wordt dit natuurlijk een regelrechte hit.

Ola pakt het iets anders aan, die roept kinderen op om een ijsje te ontwerpen. Niet alleen de verpakking, maar het hele ijsje. Het beste ijsje wordt door Ola in een kleine productierun opgenomen.

Rutger is sinds 2006 de meest noordelijke blogger van Bright. Hij schrijft graag het verhaal achter het verhaal. Hij doceert conceptontwikkeling op de Academie voor Popcultuur en werkt als freelance ideeƫnman en verhalenmaker.

Reacties

Het idee is op zich grappig. Dat van ola vind ik super leuk. Het idee van Heineke leent zich meer om cadeau te geven bij bijvoorbeeld een verjaardag.

 

Nieuwsbrief