
Sneller artikelen voor iPad-lezers Autoweek
AutoWeek biedt in zijn nieuwe iPad-editie nu ook artikelen die pas later in het gedrukte magazine staan.
AutoWeek gebruikt zijn nieuwe iPad-app nu ook om artikelen te publiceren die pas later in het papieren blad komen te staan. De eerste van deze exclusieve iPad-artikelen is dit keer een reportage over de Lotus Evora, meldt het tijdschrift vrijdag in een persbericht.
De app kost 2,99 euro, inclusief proefexemplaar, en elke nieuwe editie kost ook 2,99 euro. Ook NRC Handelsblad en De Telegraaf verkopen al losse edities op de iPad, maar hebben nog geen exclusief leesmateriaal voor iPad-gebruikers.
In de vrijdag verschenen tweede tablet-editie van AutoWeek zit nu ook interactief beeld. Dat ontbrak in de eerste versie. AutoWeek is een van de eerste Nederlandse tijdschriften dat beschikbaar is op de iPad. De eerste vier dagen na de lancering downloaden ruim drieduizend Nederlanders de app.
AutoWeek-uitgever Sanoma hield trouwens ook een wedstrijd rond concepten voor iPad-apps. De winnaar werd donderdag bekend: Dolly, een poppenhuis-app.
Brights iPad-app nadert voltooiing en krijgt ook exclusief materiaal. Stay tuned.