
'Windows 7 voelt niet anders dan Vista'
Microsoft is begonnen met het testen van een versie van Windows 7, die bijna gereed is om als eerste besloten bèta-editie vrij te geven.
Journaliste Mary-Jo Foley van ZDNet heeft Windows 7 gisteren al
in actie gezienvia een Microsoft-bron, maar mocht geen screenshots maken. Ze schrijft dat Windows 7 al met al niet veel anders oogt of voelt dan Windows Vista.
De nieuwe features zijn, naast veel cosmetische correcties in alle menu's, de nieuwe Homegroups en betere Paint en Wordpad. De eerste publieke preview zou volgende maand volgen en de echte bèta 1 komt misschien al half december uit.














