
Nightvision
<object width="400" height="334"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6kxHxzW69Yo&hl=en"><param name="wmode" value="transparent"><embed src="http://www.youtube.com/v/6kxHxzW69Yo&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="400" height="334"></object>
De Nederlandse electroband [Ctrl.Alt.Del.] maakte een nummer waarin samples te horen zijn van de navigatiestemmen van TomTom.
De videoclip, gemaakt door Eye-of-the-tiger, neemt je in de nacht mee de weg op.














