
's Werelds eerste (en laatste?) Zune-tattoo
MSzunefan noemt hij zichzelf, de gelukkigerd die besloot een Zune-tattoo te nemen.
Eerlijk is eerlijk: het resultaat ziet er op zich niet slecht uit, maar toch, een Zune-tatoeage? Het was me ontgaan dat de
Zuneeen eigen posse had. Bij Microsoft zijn ze er dolgelukkig mee, getuige
het berichtvan Cesar van het Zune-team: 'Hey, I'm gonna put together a little care package for you. Some Zune stickers, five songs from the ZMP, and a some Zune artwork.' Nou, daar doe je het voor. En voor al die
positieveaandacht
natuurlijk. MSzunefan denkt al na over een
tweede Zune-tatoeage. Het wachten is op de eerste
iPhone-tatoeage. NB: De Zune kan op z'n vroegst in 2008 naar
Europakomen.














