fallback image The Aggressor: goed voor het milieu

The Aggressor: goed voor het milieu

Update: 29 april 2018 om 22:03
Praat mee!

Die Amerikanen doen maar.

Vallen Irak binnen. Drijven Hussein in een put en vervuilen ondertussen de lucht daar met hun tanks en hummers. Terwijl het gifgas net een beetje weggetrokken was. Gelukkig hebben de Amerikanen in Detroit legio fabrieken staan waar mensen zich toch wat vervelen met de stagnerende productie van auto's. Het resultaat:

The Aggressor

. Ongelukkig gekozen naam voor een diesel-hybride die niet alleen zuiniger rijdt, maar ook stiller. In volledig elektrische modus is hij minder goed te detecteren omdat hij veel minder warm wordt. Een jaar en dan heeft

Arnie

er ook een voor de deur staan.



Video