
Fabrikant geeft 8500 werknemers iPod
De chipfabrikant National Semiconductor heeft zo'n goed jaar achter de rug dat het al zijn 8500 werknemers een iPod kado doet.
Dat komt neer op een kado van dik 2,5 miljoen dollar. In de 47 jaren van zijn bestaan heeft de chipfabrikant nog nooit
zo goed gedraaid. Het is overigens wel een vestzak-broekzak verhaal, want één van de grootste klanten van National is een zekere fabrikant van draagbare media-apparaten. Je raadt het al, het succes van Apple levert ook haar leveranciers gouden bergen op. En de medewerkers dus een iPod. Al is National meer van plan. Het wil de iPod ook gaan gebruiken om te communiceren met het personeel.














