
Storing bij sms-inloggen DigiD opgelost na drie dagen
DigiD kampte sinds vrijdag met een storing die het lastiger maakte voor klanten van bepaalde providers om via sms in te loggen.
Dat meldde de overheid maandagochtend. De storing begon op vrijdagmiddag.
DigiD wordt gebruikt om in te loggen op verschillende overheidswebsites en bij zorginstanties. In sommige gevallen worden gebruikers bij het inloggen gevraagd om een code in te vullen die ze via sms hebben ontvangen. Die functie was enkele dagen niet 'stabiel'.
Niet alle DigiD-gebruikers hadden last van de storing. Ook kon het zijn dat een gebruiker op het ene moment wel, en op het andere moment niet kon inloggen.
Kijk ook: AirPods Pro klinken lekker
Volg Bright op YouTube voor meer tech-video's.














