Rabobank lost storing bij internetbankieren na ruim vier uur op
iDeal ook niet mogelijk

Rabobank lost storing bij internetbankieren na ruim vier uur op

30-11-2021 11:34 Laatste update: 15:56

Klanten van de Rabobank hadden het grootste deel van de dinsdagmiddag last van een storing waardoor zij geen gebruik konden maken van internetbankieren en van de Rabo-app. De problemen waren rond 16:45 weer opgelost.

Op de site Allestoringen.nl deden tienduizenden klanten van de Rabobank dinsdagmiddag melding van de storingen. Een woordvoerder liet RTL Nieuws weten dat de problemen vergelijkbaar zijn met de storing eerder deze maand.

De vorige keer duurde de storing zo'n drie uur. De problemen begonnen vandaag even na 11:00 uur en waren rond 16:45 uur weer opgelost. Overboekingen die al gemaakt zijn, zouden wel pas wat later zichtbaar kunnen worden op de site in in de app van de Rabobank.

Tijdens de storingen waren er problemen met het inloggen bij internetbankieren en in de app, waardoor beide niet bruikbaar waren. Daardoor waren iDeal-betalingen en overboekingen ook niet mogelijk. Pinbetalingen konden wel worden gedaan.

Luister ook de Bright Podcast: