©Picnic

©Picnic

Nieuwe samenwerking geeft Picnic-klanten precies wat ze nodig hebben

Online supermarkt Picnic neemt sinds eind vorige week niet alleen meer pakketjes van DHL aan bij het leveren van de boodschappen. Klanten kunnen vanaf nu ook hun retourpakketten van PostNL ook achterlaten bij de dienst. 

Voor wie Picnic nog niet kent: het is een online supermarkt die boodschappen aan huis bezorgt. Bij de bezorging kunnen klanten al enige tijd statiegeld inleveren en retourpakketen van DHL aan de bezorger meegeven. Zo is het makkelijker om pakketjes te versturen.

In de afgelopen jaren was het echter niet mogelijk om pakketten die met PostNL verzonden moesten worden mee te geven, en dat zijn er nogal wat. De nieuwe samenwerking brengt daar dus verandering in. Picnic accepteert de pakketten in alle steden waar het nu bezorgt.

Mocht je een pakket in huis hebben die je wil versturen, dan moet je dit pakket voorzien van een label. Je geeft bij je eerstvolgende bestelling het pakket aan de bezorger, die neemt het pakket mee naar de Picnic-hub en daar zal PostNL het pakket weer ophalen.

Niet missen? Houd dan de Bright-app in de gaten.