Nieuws

Rabobank belooft beterschap na klachten over nieuwe app

28 oktober 2015 12:30

<p><strong>Twitter blijft volstromen met klachten over het nieuwe app-ontwerp van Rabobank. De bank werkt aan een update.</strong></p>

De Rabobank verraste zijn gebruikers met een update van zijn mobiele app. De vertrouwde interface is volledig op de schop genomen en vervangen voor een naar eigen zeggen 'overzichtelijk ontwerp & een persoonlijke omgeving die draait om jou'. De nieuwe app heeft enkele nieuwe functies, zoals een chatdienst voor vragen en voorkeursinstellingen. Hieronder een screenshot van de nieuwe app:

Op Twitter dachten Rabobank-klanten daar wel anders over. De app zou traag en onoverzichtelijk zijn, mede door de hoeveelheid nieuwe functies. Gebruikers verlangen terug naar de oude interface. Rabobank zegt dat zaken als 'snelheid, look en feel' van de vernieuwde app hoog op de technische agenda staan. Er wordt dus aan gewerkt.

De Rabobank wil in een update ook ondersteuning voor vingerafdrukherkenning TouchID en het zoeken in transacties toevoegen.

Ondertussen gaat de 'shitstorm' op Twitter nog even door.