Nieuws

iPhone 3G wel voor huidige T-Mobile-abonnees

18 juli 2008 12:25

&#13; &#13; <p>Huidige T-Mobile-klanten komen ook in aanmerking voor de nieuwe <a href="http://www.bright.nl/bright-bulletin-weve-got-him">iPhone 3G</a>, zonder dat ze hun oude contract eerst hoeven uit te zitten. </p>

Via de zogenaamde lost & stolen-procedure kan je je huidige toestel onmiddellijk vervangen door een 3G iPhone. Moet je wel een toestel van T-Mobile hebben natuurlijk, dat gestolen is of niet meer goed werkt. Dennis van de klantenservice van T-Mobile beaamt dat het zo werkt. 'Als uw telefoon niet goed meer werkt komt u in aanmerking. Zal ik het gelijk voor u in orde maken?'

Een tweede telefoontje van Bright naar de helpdesk, met een andere medewerker, levert het hetzelfde antwoord. Een kapot T-Mobile-toestel kun je vervangen door de iPhone. Check! Binnen vijf dagen ontvangen we een schriftelijke bevestiging per post. De witte 16 gb iPhone wordt binnen vier tot zes weken geleverd. Kosten 1 euro.

Voor de klanten die hun kapotte toestel zo vervangen door een iPhone, geldt dat ze hun huidige contract eerst uitdienen. Na afloop wordt het geüpgrade naar een iPhone-abonnement van twee jaar. Heb je nu al een flatfee data-abonnement dan kan dat best voor een paar maanden, en wacht je alleen op iets sneller internet en Visual Voicemail.