Waldo Lee kickstart nieuwe Bright campagne

Waldo Lee kickstart nieuwe Bright campagne

24-04-2010 12:24 Laatste update: 29-04-2018 05:31

Creatieven kunnen hun interpretatie van Bright laten zien in de nieuwe campagne 'Bright Stuff'.

Tijdens de afgelopen Bright Night zijn we van start gegaan met 'Bright Stuff By ...'. Het idee achter deze campagne is dat Bright ontwerpers, kunstenaars en andere creatieven Bright kunnen inspireren. Wij willen deze inspirators een platform bieden om hun werk te laten zien aan een groot publiek.

De Bright Stuff-campagne is afgetrapt door kunstenaar Waldo Lee. Lee is een ontwerper en illustrator die vaak op een bijzondere manier 3D verwerkt in zijn ontwerpen. Wij vroegen hem en vragen jou om in één oogopslag duidelijk te maken waar Bright voor staat. Iedereen die zijn interpretatie van Bright wil geven wordt daarom uitgenodigd zijn of haar werk in te sturen naar: brightstuff@bright.nl.

Mensen die abonnee worden van Bright Magazine krijgen het prachtige artwork als A0-poster thuisbezorgd.