Bright Business

Nederlandse stinkarmband gaat de wereld over

12 januari 2018 17:43

Voor Nederlandse startups is de grote techbeurs CES belangrijker dan ooit. Zo krijgt Invi met zijn 'stinkbandje' op de CES veel aandacht.

Ruim 50 vernieuwende Nederlandse techbedrijven laten deze week tijdens de Consumer Electronics Show in Las Vegas hun producten aan de wereld zien. De startups hopen op investeerders, winkels die hun producten willen verkopen en media-aandacht. Over dat laatste valt weinig te klagen. Vooral de stinkarmband van Invi doet het goed bij internationale techmedia. Het polsbandje heeft een geurcapsule, die je in onveilige situaties los kan trekken. De vieze stank die vervolgens opstijgt moet aanvallers wegjagen.  

Invi stond op uitnodiging van Bright en in samenwerking met StartupDelta op de CES. Door de prijs van 5000 euro konden oprichters Roel van der Kamp en Heleen Bouma een stand op de grootste techbeurs ter wereld huren en de reis betalen. We spraken Van der Kamp en startup-ambassadeur Prins Constantijn:

Volg Bright

Bright doet verslag van techbeurs CES 2018 in Las Vegas. Niets missen? Like ons op Facebook, volg ons op Twitter en subscribe op ons YouTube-kanaal.