Internetbankieren

Storing app Rabobank opgelost: gebruikers kregen alleen wit scherm

20 december 2022 om 13:08
Laatste update: 20 december 2022 om 19:50

De mobiele app van de Rabobank kampte vanmiddag enkele uren met een storing. Gebruikers kregen na het inloggen slechts een wit scherm te zien.

Klanten van de Rabobank klaagden sinds 12 uur vanmiddag over de problemen bij de Rabo-app. Gebruikers kregen nadat ze waren ingelogd alleen een wit scherm voorgeschoteld. Volgens de Rabobank was er sprake van een 'technisch probleem'. 

De problemen werden na een paar uur verholpen, laat de bank weten. Er was geen sprake van een hack. "Geen zorgen! We ervaren technische problemen, waarvoor onze excuses", aldus de Rabobank op Twitter.

App afsluiten of opnieuw installeren

Sommige gebruikers konden later op de dag nog altijd niet in de Rabo-app komen. De Rabobank raadt hen aan om de app handmatig af te sluiten en weer op te starten. Als de app daarna alsnog niet goed werkt, moeten ze de app verwijderen, de telefoon uit- en weer aanzetten en de app opnieuw installeren.

Luister ook de Bright Podcast: