©Unsplash

Trap er niet in: deze 1 april-grappen zijn al gespot

Trap er niet in: deze 1 april-grappen zijn al gespot

31 maart om 21:00
Laatste update: 1 april om 16:58

Het is niet alleen Tweede Paasdag, het is ook 1 april deze maandag. Diverse bedrijven hebben hun marketingcreatievelingen aan het werk gezet en daar komen wisselende resultaten uit. Sommige 1 april-grappen raken de gevoelige snaar op een leuke manier, anderen slaan de plank net mis. Deze 1 april-grappen zijn al gespot.

Sneakerdozen voor je voeten

De nieuwste sneaker van Adidas valt lekker wijd, heeft een herkenbare, felblauwe kleur en is duurzamer geproduceerd dan de echte schoenen van het merk. Adidas maakt momenteel een hype rondom een nieuwe schoen die The Box Shoe heet en eigenlijk een kartonnen schoenendoos van het merk is met grote veters erin. We zijn wel benieuwd in welke schoenendoos ze arriveren...

Een nieuw tv-programma: B&B Vol Dieren

RTL is trots op zijn nieuwe televisieprogramma: B&B Vol Dieren. In navolging van de immens populaire datingshow B&B Vol Liefde en de de wintereditie ervan, hebben ze bij RTL de smaak te pakken en komt er een datingprogramma voor dieren. Want, zo stelt de zender, “Ook dieren hebben liefde nodig”. Daar is natuurlijk niets aan gelogen, maar aan het programma zelf….

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door RTL (@rtl.nl)

Veel voldoening na het voetbal met de Satisfeyenoord

Bij Satisfyer of Feyenoord komt het niet op de social media voorbij, maar wel op de website van Het Rotterdams Warenhuis: de Satisfeyenoord. Een Satisfyer-luchtdrukvibrator met Feyenoord-kleuren. Er zijn veel flauwe grappen te maken, maar deze sensatie van Rotterdam is erg leuk bedacht

Efteling komt met een nieuw sprookje

Schermen hebben een slechte invloed op het inbeeldingsvermogen van kinderen en daarom komt de Efteling met een nieuw sprookje dat wat meer inlevingskracht vereist. Lege pagina’s van een sprookjesboek, dat kinderen vervolgens zelf kunnen verzinnen. Geen iPad meer, maar een nieuw boek in het Sprookjesbos om zelf met een eigen verhaal te komen.

HEMA wordt de McDonald’s voor worst

Of je worst lust? HEMA’s bekende rookworst en de vegetarische Ookworst zijn straks gewoon vanuit de auto te halen bij het loket en op te peuzelen in de file. HEMA introduceert namelijk een drive-thru voor deze oer-Hollandse snack. 

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door HEMA (@hemanederland)

Coolblue wil dat Belletjetrek weer leuk wordt

Belletjelel, Belletjetrek: er zijn diverse namen voor, maar het is simpelweg bij iemand aanbellen en dan snel wegrennen, zodat diegene voor niks naar de deur is gekomen. Een spelletje dat vroeger populair was onder buurtkinderen, maar tegenwoordig de moeite niet meer waard is. Dat komt door onze videodeurbellen. Daarom komt Coolblue met stickers om over je camera heen te plakken, zodat je kunt laten zien dat je meedoet met Belletjetrek en dat beldrukkers dus welkom zijn. 

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Alles voor een glimlach (@coolblue)

Naar Texel met de trein

Het mooie Noord-Hollandse eiland Texel is leuk om te bezoeken, maar het is wel ver weg, en dan ook nog op de boot... Er komt nu een oplossing voor: Prommenz zorgt voor de mogelijkheid om met trein naar Texel te gaan. Niet naar Den Helder: naar Texel.

Techsite Tweakers stopt de taalverloedering

In een officiële boodschap meldt de hoofdredacteur van Tweakers dat de community last heeft van een virus: een taalverloederingsvirus. Een betere wereld begint bij jezelf, stelt hij. Geen smart, maar slim, geen processor, maar verwerker. Een laptop wordt een schootrekenaar. Al dat Engelse jargon uit de tech is voorbij op de site. Maar Tweakers blijft wel onvertaald: er is geen treffende vertaling voor, stelt de hoofdredacteur in de video. 

Voetbalprimeur biedt nieuwe dienst: nieuws blokken van de vijand

Ben je fan van Ajax en zit je niet te wachten op nieuws over PSV of Feyenoord? Of ben je juist PSV-fan en wil je niks uit Amsterdam horen? Voetbalprimeur komt met een primeur: een Chrome-extensie waardoor je PSV-, Ajax- of Feyenoord-nieuws kunt blocken. Zo kun je je helemaal focussen op je eigen club, wanneer je de voetbalsite bezoekt.

Meer over humor, en abonneer je op onze nieuwsbrief.