Vlog: Uren in de rij voor de nieuwe Zelda-game
De nieuwe The Legend of Zelda-game voor de Wii U was het meestbesproken spel op gamebeurs E3. De magie van Zelda is urenlang in de rij staan waard.
Nintendo lijkt de slag om de gamer te verliezen. De Wii U verkoopt veel minder goed dan de Playstation 4 en de XboX One. Toch moest het Japanse bedrijf uitpakken op de gamebeurs E3 en dat deed Nintendo met één game: The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Een game waarvoor journalisten, en dus ook onze Jan Meijroos, uren in de rij moesten staan om hem te kunnen spelen. Met reden: het nieuwe Zelda-avontuur is groter en ambitieuzer dan alles wat Nintendo hiervoor deed. Bekijk Jans vlog op ons YouTube-kanaal:
Lees ook de samenvatting van de highlights van gamebeurs E3. Zie hieronder onze eerdere vlogs en artikelen over de E3 deze week.
Vlog: Nederlandse studio Guerrilla Games scoort op de E3 in LA
Vlog: Sony is de winnaar van de E3
EA op E3: gesneden koek en Star Wars-teaers